Biciklistička ruta VIII SELNICA

Opis rute: Najzapadnija bistrička ruta ima polazište u naselju Dubovec kod poznatog ugostiteljskog objekta „Lojzekova hiža“. Izuzme li se prvih 700 metara Rute od „Lojzekove hiže“ do Selnice, koji se pruža na području općine Gornja Stubica, i ova je ruta kružnog tipa. U Selnici se račva u dva smjera, a preporuča se prvo skrenuti desno u smjeru istoka, te nakon 600 metara lijevo uzbrdo 1,2 km do zaseoka Srebačići. Ubrzo nakon uspona slijedi oštar spust u dolinu Krapine, gdje treba skrenuti lijevo prema zapadu ravnicom kroz zaselak Hanžeki do lokalne ceste Selnica – Poznanovec. Tu ruta opet skreće lijevo i nakon 3 km vožnje po uglavnom ravnom terenu ponovno dolazi u Selnicu i vraća se desno na polaznu točku kod „Lojzekove hiže“. Kako je cijela na asfaltu pogodna je za sve vrste bicikala.

Ukupan broj km rute: 10 km

Vrsta podloge: pretežno asfalt

Odmorište na ruti: DA

Znamenitosti ili lokaliteti na ruti: prirodne zanimljivosti

Autor rute i kontakti: TURISTIČKA ZAJEDNICA OPĆINE MARIJA BISTRICA tzo.marija.bistrica@gmail.com, Tel: +385 49 468 380