Nakon 1.etape, dobro je opskrbiti se dodatno sa hranom i potrebnim pićem, jer je usputna moguća snabdjevenost slaba! Krenuti ćemo od župne crkve Presvetog Trojstva, kratko cestom prema Hrženiku i Jezeranama, gdje s lijeve strane možemo razgledati  etnokuću,  nekada vlasništvo obitelji Mrzljak. Par sto metara dalje u nastavku, krenuti ćemo desno cestom za Hutin, prvo usponom do krašićkog groblja, gdje se nalazi uz grobnu kapelicu grobnica Stepinčevih roditelja, te nekadašnjeg domaćina našem Blaženiku, tada krašićkog župnika Josipa Vraneković. Tu je sahranjen i Matija Burja, dugodišnji dušebrižnik karmelićanki u Mariji Bistrici.

Nakon obilaska i molitve za pokojne, nastaviti ćemo desno cestom prema Hutinu, stalno uz lijepe poglede na okolni krašićki kraj, gdje se na istočnoj  strani vidi naselje Pribić, a dalje samoborsko gorje, dok pogled unatrag seže prema sada nama već znanoj kapeli Sv.Ivana Krstitelja, koje je uz selo Hutin bilo zadnje moguće za prešetavanja našeg Blaženika u vrijeme zatočenosti! Nakon prolaza kroz selo spuštamo se desno uskom cesticom prema vidljivoj cesti koja iz Krašića vodi prema Sošicama i na drugu stranu u Pribić, Dol i Slavetić. Uskoro dolazi se nad grkokatolički kompleks, gdje se nalazi sada obnovljena kapelica sv.Marije bizantijskog stila na malom otočiću a uz nju nekadašnji dvorac njihovih biskupa. Vrijedi napomenuti povijesni značaj ovog dijela, jer su tu prije imali svoj posjed vlastela Zrinski!

Nakon odmora i razgleda. daljnji nastavak je cestom prema mostu preko rječice Kupčine, i nastavitidesno cestom u susjedno selo Pribić Crkveni. Nalazimo se u povijesnom kraju, gdje je znano pleme Pribe, koji su nakon raznih borbi stekli naklonost hrvatskih kraljeva, i po njima mjesto je dobilo ime! No, povijest ovog kraja tražimo u dolasku do  znamenite župne pribićke crkve Sv.Siksta, za koju se smatra za jednu od najstarijih u ovom dijelu podgorskih krajeva! Posebno je značajan oktogonalni zvonik crkve, a takvi zvonici su karakteristični za više crkvi u širem smislu jaskanskog područja. Vrijedi razgledati ovu crkvu, te dobiti više saznanja od domaćeg župnika. Opet nešto dalje, sada ćemo nastaviti prvo cestom prema groblju, pa slabim makadamskim putom dalje kroz polja uz nastanjeni dio, gdje malim usponom desno, pa iza zadnjih kuća spustiti se putom do potoka, pa preko mostića dolazimo na asfaltnu cestu kod kapelice-poklonca, pa nastavljamo kroz zaselak Kostel Pribićki i ubrzo u selo Dol, gdje se nalazi znana proštenišna crkva Majke Božje Dolske. Treba proći kroz selo i na kraju zadnjih kuća uspeti se do crkve, gdje se ispod nje nalazi malo staro groblje, a  druge strane ispod crkve novije.

Crkva MB Dolske u Dolu Pribićkom spominje se već od 14. stoljeća. Nalazi se na strmom obronku šumovitog i kamenitog Žalčevog brijega, otkuda sežu  pogledi ka  krašićkom polju prema Krašiću i brdovitom Pribiću. Tu su nekada dolazili naši biskupi i kardinali, posebno iz obližnjeg Pribića kardinal Franjo Kuharić, a iz Krašića naš Blaženik, moliti se Božjoj majci!! Unutrašnjost crkve je u baroknom stilu, kao i slikarije, gdje dominira prekrasan oltar, a nasuprot su male orgulje, sada, nažalost zapuštene, znane predivnog zvuka i spominjane kao značajne u hrvatskom graditeljstvu(graditelj celjski majstor Scholz). Krajolik ovog kraja vuče poglede i na okolne brežuljke, gdje se nalaze dobri vinogradi, dok dolinom prilazi cesta iz Krašića i nastavlja u Slavetić. Naš put nakon posjeta ovom lijepom zdanju (javiti se opet pribićkom župniku!), vraćamo se natrag do spomenute ceste, ali dalje  krenuti ćemo na obližnje brdo i markiranim putom kroz vinograde doći do sela Okrug, gdje nas pogledom već privlači na drugoj strani udoline dvorac Oršića i nešto dalje crkva Sv. Antuna Pustinjaka! Od raspela se treba spustiti u dolinu, a dolaskom na već spomenuti dio dvorca, zastanemona prekrasan pogled unatrag prema Krašiću! Dalje opet do  crkve, gdje se sada obnavlja  obnavlja župni dvor. Nakon prolaska kroz središnji dio Slavetića, možemo još uživati u panorami i doći do dvorca, koji nije otvoren, jer služi kao Državni arhiv, a crkvu se može pogledati nedjeljom i blagdanom. Pogledi istoku pružaju se prema jaskanskom dijelu, gdje se prema dolinama spuštaju obronci žumberačkog i samoborskog gorja.

Nakon obilaska slavetićke crkve i dvorca, naša trasa puta vodi nas natrag do kapelice poklonca Sv.Ivana Nepomuka, uz koju smo prošli, a mi ćemo nastaviti u „planinarskom stlu", jer odavde dalje vodi uz našu i planinarska markacija kroz susjedno selo Goljak. Nakon dolaska do kapelice u Goljaku, napuštamo kratko cestu, pa silazimo na stazu od ceste i kuća, i dolazimo stazom u zaselak Grič, potom opet na cesticu, kratko njom pa udesno stazom u selo Dragovanjšćak, do kapele Sv.Ane. Cesticom kratko do raskrižja cesta: lijevo u Goljak, a ravno silazom prvo strmije, a zatim nastaviti vinorodnim krajem, zatim obronkom brdovitog dijela sići prema selu Hrašće. Prije silaska u ravniji dio, desno je odvojak do kapele Sv Vida, koja se nalazi na Vidinoj gorici (ime po Sv.Vidu!). Kod kapelice-poklonca nastavljamo desno (lijevo ide se u selo Hrašća!) asfaltnom cestom, do zapuštenog kupališnog kompleksa zvanog „Svetojanske Toplice"! Iz raznoraznih razloga, bazeni propadaju, ali ipak se može osvježiti u obližnjem seoskom bazenu termalne vode. Općenito, ovdje ima puno izvora vode, pa se ovdje crpi čuvene mineralna vode „Jana"! Svi, koji prođu ovim krajem, mogu u usputno obići selo Toplice do spomenutog bazena, pa se okupati i opskrbiti se vodom!

Od već spomenutih zapuštenih bazena put nas vodi prema selu Toplice, prvo pokraj kapelice u dvorištu, a zatim kod prve naseljene zgrade treba ići desno, opet uz naseljene kuće laganim usponom na cestu, koja vodi u žumberačko gorje lijevo, a nas trasa puta vodi u naselje Belčići, gdje se treba krenuti po uskoj makadamskoj cestici prije raskrižja cesta ulijevo,strmije na greben Bukovačkog brega, pa njem  prije poklon-kapelice na brijegu spustiti se do asfaltne ceste, koja vodi u Goricu Svetojansku lijevo, a desno prema Belčićima. Tu prelazimo cestu i kratko iznad potoka Draga, pa usponom u mjesto zvano Gorica Svetojanska, po domaćem Sveta Jana,  ubrzosmo u centru, gdje se nalazi trg i župna crkva Sv. Ane. Sa ovog povišenog mjesta, pogledi sežu unatrag, na dio koji smo, prošli sve od Slavetića, pa na obližnji šumski dio predjela Žitnica, gdje se vidi planinarski dom! Uspon do pl. doma je upravo odavde!

Već smo spomenuli, da je ovo znan kraj iz prošlosti, još iz srednjeg vijeka, a tu se u dolini nalazi i dio utvrde Turanj, spomenut kao središte stare hrvatske Podgorske županije. Crkva i njen toranj potječu iz 19.stoljeća, a pogledi su otvoreni prema nižem jaskanskom području. planina. Ovdje je lakše za potebnu dodatnu opskrbu, a štoviše na daljnjem putu ima i više ugostiteljskih objekata.

Za ovu trasu puta predviđena je jednodnevna hodnja od 5-6 sati, što ovisi o brojnosti grupe, uglavnom nije pretjerano teška i preporuča se svima, koji žele upoznati taj lijepi dio naše Domovine, posebno u sjećanju na našeg blaženog Alojzija Stepinca!